Friday, December 18, 2009

jiwa kacau

minggu neh xtawu kenapa~byk betul bende yg berlaku~betul lah org ckp..jgn suke sgt~nati dpt duka...itulah yg terjadi pada diriku...sgt tenxen, sgt buntu jiwa, sgt tidak tawu ape yg harus difikirkan.....

bende yg paling tidak kusukai terjadi ag dlm diri ini..kenapelah salu jadi mcm ni..kenapelah...smpai kkdg rase patah hati, patah jiwa, xnk truskan hidup ag~.huhu~

aku tawu, ini dugaan yg Allah nk bgi, tapi aku neh insan yg lemah..lemah, hina smpai aku rase gagal dgn dugaan yg ini..tpi aku kene pk positif..aku tawu, setiap yg Allah berikan..tentu ade sebab munasabab..

syukurlah~~sempena tahun baru MAALHIJRAH 1 MUHARAM 1431 HIJRIAH~aku harap aku dpt menempuhi segala yg telah diberikan~aku juga harap kemarau yg melanda diri ini akan berakhir seperti mane berakhirnya penantian Malaysia untuk mendapat pingat emas dlm SEA GAMES...

tahniah wat kontinjen negara!!i'm so proud with all of u!!aku tawu Malaysia mesti menang puyer sbb da dpt lepas suku akhir, separuh akhir n peringkat akhir...kepada pasukan Vietnam..korang boleh mennag gak~tapi nk wat camane..Malaysia still d one..Malaysia BUULEEEH!!!!!!!!!!!cayalah!!!!


No comments: