Saturday, August 15, 2009

~~wat d hell~~

best ye tdo...best ye tdo....rase ingin saje ku lelapkan kepale ku di bantal skang jugak..rase mgantuk mulai meyelubungi diri ini..tpi rase hati ingin on-9 sgt membuak2...tapi ble memikirkan keadaan2 org2 yg ku sayang yg sdg berjuang untuk hidup...aku berpk sejenak..tyata..aku bertuah kerna tidak d uji dgn dugaan sperti itu..sihatkah die dsana..adakah masih di peringkat yg perlu diawasi..mgkinkah aku yg mgharapkan balasan seperti ini?...ini tidak benar sama sekali...aku taw..setiap manusia diduga dgn ujian n cabaran yg tsendiri..kite kene la bjak mgharungi dugaan yg diberikan...

seringkali ku bdoa agar sume yg blaku diakhri segera..tpi mgkin doaku belum lagi boleh ditunaikan..atau mgkin aku x ikhlas??..ntahlah..yg penting aku mau die selamat.die bahagie..itu suda memadai..

it's getting late..n syahmi maseh lagi menangis..mnagis untuk ape??>...haye die saje yg tau..mama ye telah demam n syahmi sdg dipeluk oleh nenek ye..tdo la syahmi..tdo laa..acik dib neh pon dah ngantok..

aku tgk jam..11.45pm..hoping dat everthing is under control..hoping..hoping..n hoping....

No comments: