Monday, August 17, 2009

~~manic mOnday~~

hari isnin dtg ag...paling menci hari isnin..sbb hari isnin hari permulaan tuk bekeja...huhuu..aku masih lagi mcm ni...berfikir...dmana kah pgakhiran hdup ni yg tiada nokhtahye,..

sambil wt blog..smbil tgk 'catch me if u can"..lalu p dapur je jengok jap..uhuhuhu...sambil s chester neh bermanje2 ngan tuannye..

sgt busan...sbb x taw ape kaba die kt sane...phubungan yg terputus... adakah masih d icu..adakah telah terselamat dri virus itu...adkah telah kuar dri sepital..npe aku x taw...seakan2 phubungan telah dblok oleh sumone yg telah mmblok talian kami..aduiyai.. xperlu lagi pk akannye?...no..d answer is no!..kene pk gak..ak x penah doakan die jadi cmtu...

aku harap org2 yg ku syg sume sihat2 jerk..
nk pi skolah..terase malas..ari ni kene bwk moto...merempit la jwbye,,,

saat ini, chester telah pergi jauh..sbb ak halau die..dah la ekor panjang..bulu lebat..taw r cumel..tpi nw ati telah tidak tenang untuk bermain dgnmu. hendak pegi skolah...hendak bersiap-siaga... akuu undur dri...

aku sgt susah hati ketika ini..wat else can i do?..jz pray..doa...


2 comments:

Unknown said...

babe, girlish giler! haha. ak xtau pon ko dh ke arah tu.hee
it's ok.nothing is wrong by being yourself. then again, i see a lot of efforts in this blog, which shows that you really like to share your day with other people! ^-^
ja ne~!

(p/s: rajin2 la dtg lawat my blog.hee)

~nur adibah~ said...

mmg aku girlish ma..xcm ko..boyish..hahha..

aku dah ke arah ape>>>???apakah mksud kau