Saturday, August 1, 2009

~~bertambah ahli keluarga~~

salam sumer..thanx sudi bace blog aku yg x seberape neh..jz tuk luahan hatiku..yg ingin ku kongsi sblum ak jadi gila...huhu...MyEm0.Com

sebelum tu..aku tsgt epi..cz aku sudah menjadi aunty pada 22hb 7 yg lepas..aku tsgt hepi..yela,,umo makin meningkat..n da d dpt ank buah yg comel plak tu...
( gambar akan di upload selepas editing dibuat ...hehe)..

kelihatan emak semakin kelam kabut.yela..da menjadi seorang nenek atau name gelaran dlm jawa ialah embah...almaklum..cucu sulong...mestilah mengelabah sket..yea dak?>.....

aku bangga dgn mak kerana mak x penah merungut dgn ape yg dilakukan...kkdg rase myesal n berslh sbb xdgr ckp mak,..i luv u mum...t dib bsalin t...mak kene layan cucu mak tu cm mak layan kaklong gak ek...xmo pilih kaseh..hahahhaha.
..
MyEm0.Com
embah pulak da jadi boyot...tp kelihatan mbah lebeh rileks,,almaklum...dah bese jage budak kecik..cume yela..myb d perasaan gumbira n shock..( hasil drpd telitian ku melihat mbah menelepon kwn2 ye dan mgatakan die suday menjadi boyot)...hehehe

abg nanang ( abg ipar ku)..ade k patot disuruh ank kecil itu memangil aku makcik?..or dlm bahse jawa bibik dib?>...sori k?...aku moden..budak kecik!...panggil i acik dib k?...hehehhe

okeyla....post akan dtg akan diletakkan pic ank buah ku yg comel...mohd syahmi bin rushidi..

stay tunned!!!MyEm0.Com

No comments: