Friday, March 23, 2012

~kehilangan~

salam to oll readers!! hi sihat ke?hopefully sume okey jekk! this week, mmg pelik..dri isnin da rase nape mate kiri asik nk berkelip2...org kate kalo mate kiri berkelip mksudyer kite akan menangis, while if mate knn kelip2, ade yg merindui kita..xtaw la kan..tapi mmg mate kiriku berkelip2 dalam 2 , 3 hari,,,,mmg x slesa oke!.

then mmg betol la ari neh menangis oke!sbb ape>sbb kehilangan henpon tersyg! xsngka henpon coet tuh pon ade yg nk curik kan???dah miskin sgt ke ko nk curik hp aku??siap tgal simcard...oke guys..for ur guy s info, henpon aku adalah henpon neh..aku lpe laa.tapi style cm 3310 tuh laa.no mms, no screen kaler, no 3g..msj pon salu asik full je oke!tapi henpon cmtuh pon ko nk balon jugak kan..

mesti korang ckp..ala henpon murah jek pon..ko nk sedey bagai asal??eh suke aku la nk sedey..henpon tuh beli pon bukan free oke! byk sentimental value.org sng berkata..tapi kite yg menanggung!!!!!!!mulot tuh cube tutup sket..asik nk mgata jek!coii sgt!!!!

act aku mmg laaa nk wish kat sape yg curik tuh kan..xkan selamat puyer..eh aku xkisah laa kalo ko terdesak ke xde duet ke..p minx org yg berduet sbb aku pon xberduet!nk curik aku puyer nape!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!coiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!.

tgu n lihat blsn ko natyy~!

3 comments:

Anonymous said...

tabah ek..maybe de hikmah..mane tau ayah kau hadiahkan smartphone paling canggih abad nie..:)

Anonymous said...

ciannye kau..maybe de himkmah kot nset hilang..mane tau ayah kau hadiahkan smartphone paling canggih abad nie..he90.. :)

mrS pinu said...

setiap apa yang jd mesti ada hikmahnya..lagi2 bila Allah tarik benda yg kita paling syg...bnyakkan bersabar la...myb akan dapat nset samsung galaxy Y ke..mane tau kan..heheheh