Thursday, October 13, 2011

ini dugaan!

assalamualaikum kpd readers sume yg meng'view' my blog!~owh today sgt ler ase kesedehan yg melampau2!!!penah x anda rasa yg confident nk jawab exam..tapi bila da masuk kat dewan exam, bukak ketas soalan..tapi ape yg korang tgk tu absolutely laen gile2 ah ape yg korang blaja!!!!!!!!!!!

okey...smgu yg lepas, lectrer kate mgu depan ade test!okey test ini 35% okey!..neh bukan maen2..bile 35% kite cuak la kan..msti la nk prepare gile2..ingat ape??sng2 ke nk score kalo test pon xdpt jawab~.huuhuhu~

okey, to be honest! i start my study on last saturday~..i done those exercises inside d modul, n try to understand bout d topic that need to b covered in our test!so far so good! i managed to score 2 a point of 3 chapter!oh yeah !!! sound good kan??bajet bagus??..okey..wat i mean is, i understand d topic, so far boley la~

n a day before our test, kami berkhemah di library wif our group yg amek subject neh! so far wat balik latihan, discussing, ask if xphm...then maalam balik still bukak buku ag~oowh..act im really worried about d test!!!sbb die 35% woo~if x score...cmne final naty???huhuhu~.. i really hope i can pas at least 60 n above...

so pagi tadi.. bermula la test~bile buka soalan..Ya Allah~apekah soalan ini?apa ketahian ini??ape jenis soalan ini??bukan aku x bace, bukan aku xphm?aku k yg xphm?atau soalan ne terlampau ekstrem??i dun have any idea.....n im finish!SAYA XDAPAT BUAT TEST ITU!...apekah ini???ape perlu kua kat modul soalan laen, kua test soalan laen!!!!!Ok kalo nk mguji pon bg la time final..bagila time test neh kami score~..sgt sedeh~sgt2 sedey~sbb da stdy..da prepare~tapi mungkin Allah xnk tolong lagi~mungkin ade yg aku buat..mungkin ade silap mane2.~sedey sgt~..

i called my mum, act i was angry towards her~she didn''t reply my mesej..i text her..' mak , esok dib ade test..tolong doakan'...selalunya my mum will reply, : okey mak doakan..but tadi.she did'nt reply any of it!ade terpkir nk kol mak pagi tadi..but xde mase..xsmpat, mungkinka?mmg la mak ade mendoakan, bg ku, bile mak x reply msj tuh..rase xtenang jiwa ini~..anakmu neh menyakitimu ke mak??...abah d reply my msej~siap 2 mesej ag tuh~>but dib xdpt jawab abah~..

act i was so sad at the time ( when i called my mum ), but i dun wanna cry~mennagis hanya menunjukkan kelemahan kita, aku hanya akan menanges bile da xdpt nk thn sesuatu itu.. tapi tadi act terkeluar jugak sedikit~huhu~kenape!kenape!!!!!!!!!!biarla~bende da lepas~ anggap la ini ujian~stdy bagai nk rak cmne pon~.kalau Allah x izinkan kite mencapai ke arah itu, kite xkan dapat capai jugak~..

Ya Allah, aku tawu aku neh byk melakukan dosa, tolong bimbing ku ke arah kebenaran, permudahkanlah aku dalam menghadapi situasi pembelajaran disini, ampunkan segala dosa2 ibu dan bapaku, berikan kesihatan yg cukup kpd mereka..lindungilah mereka Ya Allah~Amin..





No comments: