Wednesday, August 17, 2011

~Puasa~Raya~Kembali ke Sekolah~


Assalamualaikum kepada semua....wahh terasa semakin hari semakin cepat masa berlalu....bermula dari cuti sem yg start bulan pertengahan bulan 5 smpai la skang..ku menapak di kg terchenta gitu....n now dah masuk bulan puasa..dah separuh Ramadhan...bahkan radio2 tempatan pon da perdengarkan lagu raya...

aku??xde feel pon mud raye..mean mud balik raye...haha..kalo kat u time neh...facebook ye update mesti pasal tension, nk balik raye..nk buka ngn family!..so far puasa kali ini di uma, buka puasa pon di uma..Alhamdulillah!sgt heppy!sgt heaven!n yg penting makannan sedap plus jimat2!!!:)

semakin hari bile dihitung2, x smpai sebulan kot akan kembali ke sekolah terchenta di Batu Pahat.. apekah perasaan itu? ade hepi, ade kosong..bercampur gaul!hepi sbb xlah otak xberkembang n berkarat..masuk kuliah.wat esemen,wat kuiz.ujian!..kosong sbb kene jauh ngn family again! 4bulan bersama family rase satu jangka masa yg amat panjang!rase cm da abes stdy n duk uma jek~..tapi apekan daye..kalo dikire2 ag masih ade ag 4 sem yg perlu aku abeskan untuk mgejar cita2 ku itu!!!! Ya Allah, permudahkanlah urusan ku! Amin..

bile dikire2 balik, adelah dalam 13 hari lagi nk masuk HARi Raya!betulkah?.terlebih terkurang minx halal!heheh! ape tema raya kali ini?..da wt preparation ke????..aku so so je!dgr lagu raye pon cm bese2 jek!hihi~cepat2 masuk Mood raye!pastikan gempak raye gitu..( terlebey sudah!)..

masa terlalu cepat berlalu!harap2 masih pjg ag cuti ini!sbb aku x bersedia langsung nk balik u!i hope for d next sem!

- hepi jek memanjang!Mls pk hal orang laen..pk diri sendiri jek!
- aku mau naikkan ag pointer okey! ini janji aku k!!:)
- mau kuwus okey!!semoga kawad sispa2 wat aku jadik lebey kuat!
- mau jogging tiap2 ptg..InsyaAllah!uma sewa da dekat ngn track padang U..
- aku mawu jadi chantek?..chantek luar chantek dalam..( gedik2 )..
- i hope people will look at me.. ( eh sape neh??...ajjaja ape aku melalut )..
- n aku mawu enjoy ngn kawan2 tersayang!!No more sadness! :)

itu jela..ape ntah aku bebel!:)
selamat berpuasa kawan2..
peace yoo!
:)


2 comments:

Anonymous said...

DD!!!!pstikn ko joging ptg2..jgn sekadar ckp je tpi xbt pn..wekkk....

~nur adibah~ said...

mesti puyer!u must sapot me k..haaaahahh!