Wednesday, January 7, 2009

~~sedar jugak akhirnya~~

aku bsyukur2 sgt2..selame neh ape yg aku doakan telah dimakbulkan...akhirnya...Allah tunaikan permintaan aku....akhirnya ...ak sedar jugak kebenaran ni...aku sedar jugak!!!...selame neh ..ak bute ngan ape yg terjadi....terlalu mgikut2 kate hati....ak x dgr nasihat sesiape...tp...skang...pg neh...ak tsedar....ak sungguh bsyukur.,...ak harap perasaan ak neh kekal sampai satu mase nanti...aku bersyukur ya Allah...kau telah tunjukkan ak kebenaran yg ak cari selame neh..betul la ckp abah...diam bukan mksud kite kalah...sabar bukan mksud kite myerah..tp neh sume dugaan....

aku brsyukur sgt!!!.. lepas neh...ak harap ak dpt teruskan hidup ak neh...bjaya d dunia n akhirat.Amin...
MyEm0.Com

4 comments:

nadiya suhaili said...
This comment has been removed by the author.
nadiya suhaili said...

sgt mengharukan...aku rase aku tau ko tulis psl ape ni..tp aku nk touching la!!asl aku ckp selame ni baru skrg nk dgr..??nati kite jmpe..aku bg ko bace 3 novel nih k...!!sgt2 best..

nadiya suhaili said...

sgt mengharukan...aku rase aku tau ko tulis psl ape ni..tp aku nk touching la!!asl aku ckp selame ni baru skrg nk dgr..??nati kite jmpe..aku bg ko bace 3 novel nih k...!!sgt2 best..

~nur adibah~ said...

nk wat cmne...
br tuhan nk sedarkan aku...
heee....novel pe tu....
ak x nk novel saka....
tatot yeaaaa...